divendres, 30 d’octubre del 2009


LES MEUES CIRCUMSTÀNCIES I JO


Estic apuntet apuntet de rodar cap a casa, oueyah! Ha passat la setmana i el meu ritme no ha parat, non stop, ritmo no pare no pares. La veritat que no sé encara massa bé en què consisteix la meua feina, però el Rojas (és un profe característic de la carrera) a l’enviar un correu al sector, perquè ara parle del sector forestal, com el sector, que sona com a pel·li d’alliens, m’ha escrit donant-me l’enhorabona per estar on exactament no sé on estic.

He de dir que el cap de setmana vam eixir, vaig conéixer la nocturnitat de Lavapiés i Malasaña i la Latina el diumenge, però que entre setmana, tot i anar darrere d’un matalàs i no parar per casa, només he eixit dos dies, ei! Potser em cure l’alcoholisme, bé crec que van ser tres nit, no ho sé, però a casa abans de les 12 que l'endemà es curra, ai! com trobe a faltar el Fata...

Bo, que em perd, ja tinc casa, què passa, què passa que ja tenimos casa, i aní a arreplegar les claus ahir i a fer birres amb els compis de piso, gent molt agradable, vaig conéixer els seus col·leguetes, la veritat que la cosa va estar simpàtica. Entre això i que la meua jefa directa ha estat xunga, la setmana té un balanç més o menys positiu. Ja cague en l’oficina, què!

D’altra banda encara em continue perdent a saco, l’espai entre Fuencarral i Gran Via és un immens forat negre que estic aprenent a controlar, tot i que de poc em va servir, perquè si tot va bé, la setmana que ve me'n vaig més al sud, fora del centre, a un barri, barri, ja sabeu, edificis de caravista, supermercats i avingudes vingudes del no res. Però crec que l’experiència serà profitosa, espere. Està mili laboral que estic mig patint em farà un home de profit, i diré dimele, o la dijo, debuti, tronco i és que aquí en Madrid nadie és de Madrid.

En el meu rànking particular de famoseo, he de dir-vos que he vist a Àfrica Luca de Tena que cada està màs buena i em creue tots el dies amb Vinilla Von Bismark i ja sé on viu, és el que té passar per la plaça de Chueca tots els dies, amb els quatre borratxos impertèrrits que no és menegen dels bancs que ocupen cada dia de la setmana.

Per cert està ciutat està mooolt contaminada i estan obrant sempre pel que sembla, en fin, estos además de polacos són maricones.

Un beset al culet.